Rabat 12% uHrabiego!

Twoja ulubiona dieta pudełkowa z wyborem menu, teraz w niższej cenie!

Poczuj się jak w dobrej restauracji. Poczuj się jak hrabia: decyduj, grymaś i wydziwiaj!

Zamów dietę
Promocja

12%

zniżki na wszystkie diety

Twój kod rabatowyNASTART
Ważny przy pierwszym zamówieniu

Jak skorzystać ze zniżki

jak skorzystać ze zniżki

Skopiuj kod rabatowy

Kod znajdziesz na banerze na górze strony

Wybierz dietę oraz jej kaloryczność

Dopasuj dietę do swoich preferencji

Aktywuj swój kod rabatowy

Podczas składania zamówienia wklej kod zniżkowy w odpowiednie miejsce

Zamów dietę

U nas zniżki się łączą!

Na zamówienie powyżej 30 dni dajemy 10% rabatu

Na zamówienie powyżej 14 dni dajemy 5% rabatu

Na zamówienie każdej kolejnej diety na ten sam adres dajemy 
5% rabatu na tę dietę (pierwsza dieta pozostaje bez rabatu).

Sprawdź gdzie dowozimy

Catering u Hrabiego obsługuje większość miast w Polsce. Użyj wyszukiwarki poniżej, aby sprawdzić czy dostarczamy posiłki także do Ciebie.

gdzie dowozimy

Masz pytania odnośnie naszego cateringu?

  • Dieta
  • Dostawy
  • Obsługa i kontakt
  • Zamówienia
  • Zmiany w zamówieniu

Czy mogę zmienić dietę lub kaloryczność w trakcie trwania zamówienia?

Tak, można zmienić kaloryczność diety i wariant - konieczny jest kontakt z biurem obsługi Klienta, ponieważ takich zmian klient nie może dokonać samodzielnie w Panelu.

Czy mogę wstrzymać dostawy w trwającym zamówieniu np. na czas wyjazdu?

Tak, oferujemy możliwość wstrzymania dostaw. Takie zmiany można wprowadzić z poziomu Panelu Klienta na konkretnym zamówieniu bądź przez kontakt z naszym BOK. Klient ma możliwość przełożenia konkretnych dni na inny termin, może też anulować konkretny dzień zamówienia i otrzymać równowartość tego dnia w postaci punktów do skarbonki. Punkty można wykorzystać tylko w cateringu u Hrabiego.

Czy mogę zmienić adres dostawy w trwającym zamówieniu?

Tak, adres dostawy można zmieniać zgodnie z harmonogramem na stronie internetowej w ramach edycji diety.

Czy mogę zrezygnować z zamówienia w trakcie jego trwania?

Tak, klient może zrezygnować ze swojego zamówienia w trakcie jego trwania - anulowanie diety odbywa się zgodnie z ustalonym harmonogramem i środki za niewykorzystane dni są klientowi zwracane maksymalnie do 2 tygodni na konto z którego zamówienie zostało opłacone.